Szolgáltatások
Google Ads audit, állapotfelmérés
Fókuszban a hirdetési bevételek növelése és a kiadások csökkentése. Valamint új, kihasználatlan lehetőségek felkutatása, illetve az eddig Ads eredmények konstruktrív kiértékelése.
A Google Ads audit nem egy mechanikus séma, egy kérdéssor, hanem az adott cég üzleti céljaira, lehetőségeire szabott egyedi helyzetkép és javaslat csomag.
Milyen auditra van szükséged?
Négy típusú felkéréssel szoktunk találkozni. Válaszd azt, amelyik legközelebb áll hozzád vagy céged elvárásaihz vagy kérj egyéni Google Ads audit konzultációt!
Üzleti fókuszú audit
Fókuszban a hirdetési bevételek növelése és a kiadások csökkentése. Valamint új, kihasználatlan lehetőségek felkutatása, illetve az eddig Ads eredmények konstruktrív kiértékelése.
Marketing audit
Kiszervezett vagy házon belül végzett Ads hirdetési tevékenység állapotának felmérése és új lehetőségek keresése vannak a fókuszban.
Marketingért felelős vezető a megrendelő.
Szakmai audit
Általában partnerkeresés, kiszervezés első lépése vagy Ads kampányokkal, azok kezelőinek munkájával való elégedettlenség áll a háttérben. További együttműködés megalapozása, új lehetőségek keresése az elsődleges cél.
Egyéni célú audit
Bármilyen speciális céges elvárás, üzleti helyzet, változás felvetheti az eddigi Ads hirdetési tevékenységek felülvizsgálatát. Célzott, célirányos audit, konkrét felmerült kérdések megválaszolása az elvárás ilyenkor.